دوست دارم جدید ترین آموزش های دوچرخه سواری که یا د میگیرم در اینجا هم منتشر کنم

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

آیا دوچرخه سواران زن باید متفاوت از مردان آموزش ببینند؟

شکاف داده های جنسیتی در ماه های اخیر عناوین اصلی را ایجاد کرده است.

بهترین نمونه از طریق مثال ، این پدیده است که به این معنی است که زنان 17 درصد بیشتر در معرض مرگ قرار می گیرند ، 47 درصد احتمالاً مجروح شدن جدی دارند و 71 درصد بیشتر به دلیل استفاده از تست مرد ، در تصادف رانندگی مجروح می شوند. آدمک ها

این فقدان تحقیقات مساوی است و این بدان معنی است که زنان 50 درصد احتمال دارد بعد از سکته قلبی تشخیص داده شوند ، زیرا آزمایشات و تحقیقات فقط روی مردان متمرکز شده است - علائم آنها متفاوت است.

و این را به من یاد ندهید که چرا همه ما می خواهیم بخندیم و به شوخی درمورد زنانی که از درب توالت استفاده می کنند ، به جای اینکه فقط اطاقک های بیشتری بسازیم ، شویم.

مماس سقط شده - آیا این شکاف داده سر خود را در دوچرخه سواری عقب می کند؟ بله

در یک بررسی ، مشخص شد که تنها 3 درصد از مطالعات برجسته علوم ورزشی به طور انحصاری روی زنان متمرکز شده اند - و جایی که برخی از زنان در آن گنجانده شده اند ، آنها در یک اقلیت شدید قرار داشتند - منجر به وضعیتی می شوند که کل مجلات می توانند شامل میزان مشارکت زنان به میزان 12 درصد باشد .

این بدان معناست که برخی از اطلاعاتی که در رابطه با آموزش می خوانیم مبتنی بر داده های استخراج شده و برای یک فیزیولوژی مرد است.

من با مربیان نیل هندرسون و مک کاسین که با Sufferfest برای ایجاد برنامه های تمرینی و جلسات آموزشی خود کار می کنند صحبت کردم ، درباره این که این برای زنان چه معنی دارد.

تفاوتهای اساسی
 

ما همه یک گونه هستیم شباهت های بیشتری نسبت به تفاوت بین جنس ها وجود دارد - اما تفاوت ها اهمیت دارند.

مردان دارای توده بدنی بالاتری هستند و تعداد عضلات بیشتری (به ویژه در قسمت فوقانی بدن) وجود دارد و تمایل به بزرگتر دارند. با این حال ، زنان معمولاً حدود 10 درصد چربی بیشتری از بدن دارند.

از زمان بلوغ ، مردان نیز تستوسترون بیشتری در گردش دارند. در حقیقت ، تقریباً سه برابر بیشتر است.

اگرچه سطح با توجه به سن و در افراد مختلف متفاوت است ، دامنه طبیعی برای مردان 280 تا 1100 نانوگرم در هر دسی لیتر (ng / dL) ، در مقابل 15 تا 70 نانوگرم در دسی لیتر برای خانم ها است.

تستوسترون برای نامگذاری چند مورد از انتقال اکسیژن و بازیابی کمک می کند.

کسین توضیح داد: "تستوسترون یکی از قوی ترین هورمونهای موجود در آنجا است. افراد زیادی درباره استروئیدهای آنابولیک شنیده می شوند ، که مردم برای رها کردن از آن استفاده می کنند. همه اینها تستوسترون یا مواد شیمیایی مصنوعی است که تولید طبیعی تستوسترون بدن را افزایش می دهد.

وی گفت: "این واقعیت که مردان به طور طبیعی سطح تستوسترون بالاتری دارند ، می توانید تفاوت آن را در عملکرد ایجاد کنید. نه فقط به قدرت مطلق ، بلکه توانایی بهبودی شما نیز وجود دارد. "

از نظر مقایسه ای ، زنان در سطح هورمون نوسانات بسیار بیشتری دارند. در واقع ، به همین دلیل است که بسیاری از مطالعات ما را نشان نمی دهند - برای پیگیری نتایج در هر مرحله از چرخه قاعدگی مدت زمان بیشتری طول می کشد.

وی گفت: "اگر به دنبال تمرین های ورزشی هستید و باید ابتدا با چرخه قاعدگی خانم مطابقت داشته باشید ، زمان مورد نیاز را افزایش می دهید و عنصری را اضافه می کنید که بسیاری از مطالعات کارشناسی این کار را انجام نمی دهند. منابعی را برای آن داشته باشید. "

رکورد های جهانی در هر مرحله از چرخه تنظیم شده اند - کاسین به ما یادآوری می کند ، و نوسانات و پاسخ ها بی نظیر هستند - بنابراین بهترین کار شما ثبت آنها از طریق یک برنامه ردیابی است. اگر یک نمایش کلی می خواهید ، در اینجا در هر مرحله و پاسخهای معمولی موارد بیشتری وجود دارد.
فیونا کولبینگر به طور قاطع بر قاره بین قاره ای پیروز شد (عکس از دامین میر / خبرگزاری فرانسه / گتی)

از طرف مثبت خانمها ، بدن زن در سوزاندن چربی مؤثرتر است - این یکی از دلایلی است که ما می بینیم زنان برنده حوادث فوق العاده استقامتی بطور کامل هستند: اگر بتوانید 100،000 کالری عجیب و غریب از چربی ذخیره شده را باز کنید. کمتر به کربوهیدرات متکی هستند.

بنابراین مردان تستوسترون قدرت عضلانی بیشتری دارند. چه مفهومی داره؟

Sufferfest از کاربران برنامه خود درخواست می کند که هنگام شروع آموزش با سیستم ، تست را انجام دهند - این قدرت 5 ثانیه ، 5 دقیقه ، 20 دقیقه و 1 دقیقه آنها را ضبط می کند.

آنها متوجه شده اند که در درصد نیرویی که زنان می توانند در مقایسه با توان عملکرد آستانه عملکردی خود (FTP) تولید کنند ، تفاوت هایی دارند.

توان متوسط ​​به عنوان٪ FTP

البته یک قهرمان زن قهرمان جهان قصد دارد محافل اطراف آقای اسمیت را که در کنار هم زندگی می کند ، اداره کند. اما براساس میانگین ها ، اگر یک مرد و یک زن با همان FTP بگیریم ، انتظار داریم که یک مرد مقدار قابل توجهی بیشتر در یک اسپرینت تولید کند.

اولا دانستن این امر ، هنگامی که خود را محک می زنیم ، مفید است. مدل Sufferfest ‘Four Elementional Power (4DP)” به این معنی است که اگر با سیستم آن آموزش دهید ، اهداف قدرت شما تنظیم می شود تا نقاط قوت و ضعف منحصر به فرد خود را منعکس کند.

اما با آن چه کار کنیم؟

علیرغم قدرت پایین تر ، ما می دانیم که در سطح بالا ، مسابقات زنان شدیدتر است - زیرا آنها خاموش هستند

https://www.cyclingweekly.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بهداد بهداد

یک برنامه آموزشی 3 ماهه برای دوچرخه سواران

اولین چیزی که باید در مورد این طرح بدانم این است که تقریباً با برنامه ای که خودم را به عنوان یک اتومبیل رزم دنبال کردم یکسان نیست و این است که در حال حاضر برای مربیگری اعضای تیم دوچرخه سواری Wisterful Pistachios Pro استفاده می کنم. من فکر می کنم این یک تصور غلط است که سواران مختلف به برنامه های آموزشی بسیار متفاوتی احتیاج دارند. واقعیت این است که سیستم های انرژی خاصی وجود دارند که باید در یک نظم خاص و در یک بازه زمانی مشخص آموزش ببینند. برای آموزش این سیستم ها ، حدود شش تمرین اصلی با فاصله زمانی وجود دارد که خواه برای شما یک تمرین سوار تفریحی در قرن اول یا یک مسیر پیگیری مسابقه برای اتباع است.

این تفاوت های بزرگی نیست که باید برای آموزش انواع مختلف ورزشکاران برای انواع مختلف رویدادها بلکه موارد بسیار اندک در نظر گرفته شود. یک فاصله زمانی اضافی در اینجا ، یک روز بهبودی دیگر در آنجا ، تعدیل جزئی در کادر یا تعداد فواصل و غیره. ما در اینجا به هیچ یک از مواردی که می خواهیم وارد نشویم.

بیشتر: 10 مبانی آموزش دوچرخه سواران

به خودتان سه ماه فرصت دهید تا شکل پیدا کنید. سه ماه برای من همیشه زمان ایده آل است که خود یا یکی از ورزشکارانم را برای رسیدن به یک رویداد اوج بگیرم. با سه ماه تمرین خوب ، من اطمینان دارم که می توانم تقریباً هر سواری را به بهترین شکل زندگی خود بیابم.

این تقسیم می شود به سه چرخه چهار هفته ای که هر یک شامل سه هفته تمرین سخت و یک هفته استراحت است. یک ورزشکار باتجربه تر ممکن است یک هفته تمرین سخت را انجام دهد در حالی که یک سوار مسن تر یا کمتر تجربه شده ممکن است آن را به دو هفته برود ، یک هفته تعطیل اما سه و یک بار خاموش برای اکثر سواران کار می کند.

هدف در اینجا ساختن استقامت و بطور خاص استقامت عضلات است. عضلات واقعی پاها اغلب پیوند ضعیف برای سوار است ، نه به این دلیل که به اندازه کافی قوی نیستند بلکه به این دلیل که خیلی سریع تسلیم می شوند. هنگامی که ماهیچه ها می روند ، سوار قصد دارد افت چشمگیری در عملکرد داشته باشد ، مهم نیست که در غیر اینصورت چقدر مناسب هستند.
برای این منظور ، توصیه می کنم که در این دوره سه هفته اول ، از 60 تا 70 دور در دقیقه برای کلیه خودروهای سواری استفاده شود ، این فشار بیشتری را بر سیستم عضلانی در تمام سواری های شما ایجاد می کند. این زمان مناسبی برای آموزش این امر است زیرا هر نوع کار عضلانی باید در زمانی انجام شود که شدت آن نسبتاً کم باشد ، زیرا در غیر این صورت به شما در ضربه زدن به منطقه سرخ زیاد صدمه می زند. ماهیچه ها به همان سرعت قلب و ریه ها بهبود نمی یابند.

این مرحله در واقع پیچیده ترین است زیرا چهار نوع فواصل مختلف دارد. بیایید با شرح مختصری از هر یک شروع کنیم.

موارد بیشتر: یک برنامه آموزش ساده دوچرخه سواری

تنش عضلانی (M.T)

این فاصله 10 دقیقه ای است که در یک چرخ دنده بزرگ انجام می شود به گونه ای که 50 دور در دقیقه حرکت برتر شماست. سطح تلاش در منطقه 4 پایین یا درست در آستانه بی هوازی شما است.

(آستانه بی هوازی نقطه ای است که شما می توانید احساس کنید که بدن شما شروع به وارد شدن به بدهی اکسیژن می کند اما این سرعت است که اگر واقعاً مجبور بودید تا 30 دقیقه آن را حفظ کنید. اگر می توانید بیش از 30 بروید پس نمی روید) به اندازه کافی سخت است و اگر حداقل 15 دقیقه نتوانید آن را حفظ کنید ، خیلی سخت پیش می روید.

آستانه بی هوازی چیزی است که می توانید با پیدا کردن یک صعود طولانی و افزایش شدت آن ، تا زمانی که صدای تنفس خود را تغییر دهید ، به راحتی برای خودتان فهمید. هرچه ضربان قلب شما در آن نقطه باشد منطقه 4 شما خواهد بود و تمام مناطق دیگر شما نیز در اطراف آن ساخته می شوند. من این روش تشخیص را در برابر آزمایش های گران قیمت آزمایشگاهی قرار داده اید.)

شما می خواهید یک درجه ثابت و بدون هیچ غلطک پیدا کنید تا بتوانید در کل ضربان قلب و ناحیه کادنس در کل فاصله بمانید. نکته اصلی این فاصله بخش تنش است. نگه داشتن تنش بر روی عضلات برای تمام مدت ، کلید اصلی ساختن این فواصل فوق العاده موثر در اوایل فصل است.

همچنین ، نگه داشتن یک سکته مغزی پدال خوب و دارای سطح بالای بدن بسیار مهم است. این همان سکته مغزی پدال خواهد بود که با سرعت بیش از 100 دور در دقیقه قصد دارد عملکرد دوچرخه سواری اوج خود را به شما بدهد. اگر در سرعت 50 دور در دقیقه کاملاً مناسب نباشد ، وقتی به 130 برسید ، یک آشفتگی واقعی خواهد بود.

دو تا سه فواصل در هر تمرین. زمان بهبودی باید حداقل 10 دقیقه باشد.

موارد بیشتر: شکستن سکته مغزی پدال

Max Effort (M.E.)

این یک تلاش 30 ثانیه ای است ، همه تلاش اسپرینت است. من آنها را با درجه متوسط ​​و با استفاده از چرخ دنده بهینه انجام می دهم تا اگر با سرعت نورد 15 مایل در ساعت شروع کنم ، می توانم بایستم ، شتاب بزنم ، سرعت بگیرم و بدون نیاز به تغییر سرعت آن را نگه دارم. ایده با اینها این است که عضلات را با روشی کمی متفاوت تحریک کرده و کمی آموزش منطقه قرمز انجام دهید حتی اگر بیشتر تمرینات شما مبتنی بر استقامت باشد.

این در واقع کوتاه ترین فاصله ای است که من در تمام فصل انجام می دهم و در زمستان آن را انجام می دهم (مزیت دیگر این است که این یک حواس پرتی خوب از روزهای طولانی خسته کننده آموزش زمستان است). بار دیگر ، فرم در اینجا مهم است. یک شتاب صاف و زیبا داشته باشید ، بدون اینکه سکته مغزی پدال از دست برود ، دوباره درون زین مستقر شوید و سپس یک حرکت خوب و سریع را تا انتها حفظ کنید. از آنجا که نگاه کردن به رایانه در چنین تلاش بسیار سختی ممکن است دشوار باشد ، ممکن است بخواهید از یک نقطه شروع و یک نقطه توقف استفاده کنید که در حدود 30 ثانیه بین شما قرار می گیرد.

دو تا شش فواصل در هر تمرین. زمان بهبودی باید حداقل پنج دقیقه باشد.

تمپو

این تا حدودی مانند یک فاصله قدم زدن موتور است اما من آن را در قسمت های کم انجام می دهم و با ماشین زحمت نمی کشم. به هر حال ماشین یک ترفند ذهنی است و فکر می کنم هر سواری می تواند به خود تمرکز و نظم و انضباط را یاد بدهد که فقط با استفاده از ضربان قلب یا قدرت سنج خود یک فاصله زمانی خوب خوب را انجام دهد. بسته به دوچرخه سواری و آنچه شما برای آن آموزش می دهید ، ممکن است از 20 دقیقه تا سه ساعت به طول انجامد.

توصیه می کنم از 30 دقیقه شروع کرده و 10 دقیقه به هر فاصله پیاپی اضافه کنید. سطح تلاش زیاد منطقه 3 یا فقط یک سطح زیر آستانه بی هوازی است. نگهداری خوبی از 60 تا 65 دور در دقیقه داشته باشید. زمین ایده آل صاف تا اندک نورد است و یک دم دستی خوب هرگز صدمه نمی زند.

یک فاصله در هر تمرین.

چرخش بالا (H.S.)

این بازه ای است که شما تقریباً هر هفته به مدت سه ماه انجام خواهید داد و این تنها بازه ای است که از چرخه های مختلف آموزش عبور می کند ، بنابراین به شما می گوید چقدر مهم است. بازه High Spin که در غیر این صورت با عنوان No Load Revving شناخته می شود تقریباً بدون هیچ گونه تنشی روی پدال ها انجام می شود. بنابراین یک جاده مسطح در ساده ترین دنده شما کاملاً خوب است. اگر قبلاً کار دیگری نکرده اید ، از 100 دور در دقیقه شروع کنید. شما می توانید آن را تا زمانی که کمی تکان در زین شروع به لرزاندن آن کنید و سپس آن را فقط به یک شکاف برگردانید. ظرفیت هدف 120 تا 140 دور در دقیقه خواهد بود.

اینها فواصل منطقه 2 هستند اما اگر ضربان قلب شما وقتی به سمت منطقه 4 می روید ، نگران نباشید

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بهداد بهداد

چگونه انواع دوچرخه را بشناسیم

تقسیم بندی دوچرخه ها از بررسی محصولات شش شرکت تولید کننده دوچرخه یعنی شرکتهای کنندال، اسکات، جاینت، ترک و اسپشیالایزد و چندین برند دیگر صورت گرفته است. چرا که این شرکتها تنوع بالایی در محصولات دارند و بنابراین با طیف گسترده تولید دسته بندی های کامل تری می توان در آنها پیدا کرد. شرکت های تولید کننده بنا بر نیاز بازار جهانی محصولات خود را تولید و در دسته های اصلی نامگذاری می کنند این نامگذاری ها در شرکت های تولید کننده و در کشورهای مختلف می تواند کمی متفاوت باشد و یا یک دوچرخه که توسط یکی از شرکت ها تولید شده است می تواند در دو دسته جدا قرار گیرد به عنوان مثال هم در دسته بندی دوچرخه شهری قرار گیرد و هم در دسته بندی دوچرخه توریستی. و یا مجدد به عنوان مثال در بخش دوچرخه های کوهستان یک دوچرخه هم در آل منتایین قرارگیرد و هم در بخش اندرو! چرا که کاربری بعضی از سبک های دوچرخه به هم نزدیک هستند و این امر به ناچار اتفاق خواهد افتاد. با وجود این موضوع در این آموزش سعی کردیم که کاملترین دسته بندی دوچرخه ها را  به همراه تصویر دوچرخه و سبک استفاده از آن را معرفی کنیم.

این نوشتار درباره سبک ها و انواع دوچرخه است و نه رشته های دوچرخه سواری و مسابقات! بلکه درباره نوع دوچرخه های موجود و استاندارد است و برای آشنایی با انواع دوچرخه ها آماده شده است.

دوچرخه کوهستان

  1. کراس کانتری Cross country
  2. اسپرت Sport
  3. تریل Trail
  4. آل مونتاین All mountain
  5. / اندرو Enduro
  6. دانهیل Downhill
  7. فت بایک  Fat bikes

دوچرخه شهری

  1. دوچرخه شهری urban
  2. هیبرید Hybrid
  3. فیتنس Fitness
  4. تاشو folding bike

دوچرخه توریستی

  1. توریستی Touring

دوچرخه جاده (کورسی)

  1. مسابقه ای RACE
  2. جاده Endurance
  3. سایکل کراس  CYCLOCROSS
  4. تایم تریل و سه گانه TRIATHLON
  5. دوچرخه پیست /  TRACK

دوچرخه نمایشی

  1. جامپ / dirt jump
  2. بی.ام.ایکس bmx
  3. تریال

دوچرخه برقی

  1. برقی / Electric

دوچرخه تاشو
یک دوچرخه تاشو می تواند یک همراه مسافرتی عالی باشد. از آنجا که تاشو می خورند ، به راحتی در یک مترو ، در صندوق عقب یک ماشین یا یک قایق جا می گیرند. هنگام مسافرت با هوا می توان از هزینه های اضافی و دردسرهای مربوط به حمل دوچرخه به اندازه کامل جلوگیری کرد.

بچه ها

کودکان و نوجوانان دوچرخه
دوچرخه کودک یک دوچرخه است که به طور خاص برای جوانان طراحی شده است. همه ابعاد این وسایل نقلیه به گونه ای کاهش می یابد که برای کودک ایمن و مناسب باشد. در حالی که بچه ها دوچرخه سواری را بسیار سرگرم کننده می دانند ، یادآوری این نکته ضروری است که دوچرخه یک اسباب بازی نیست ، اما وسیله ای است که با خیال راحت از آن استفاده کنید.

دوچرخه ساحل

کشتی تفریحی ساحلی
کراوات ساحلی یک دوچرخه است که برای مسافت های کوتاه در زمین های مسطح ، مانند یک تخته سنگ طراحی شده است. کروزرها توسط میله های دسته بلند قابل شناسایی هستند و معمولاً دارای گلگیرها و نگهبان های زنجیره ای هستند. به طور معمول این دوچرخه ها از سرعت کمی برخوردار هستند زیرا برای قفل شدن در مناطق تپه طراحی نشده اند.

مجرد

مجرد
دوچرخه های موجود در حال چرخش دوچرخه های غیر سنتی هستند که در آن صندلی به صندلی پایین تر از زمین قرار دارد. آنها در تنظیمات متنوعی متشکل از چرخ های چرخ های طولانی ، فرمان بیش از و زیر صندلی ، انواع چرخ های دو ، سه و چهار چرخ ، ردیف های پشتیبان و بسیاری از تغییرات دیگر ارائه می شوند. قسمت عقب صندلی به موتور سوار اجازه می دهد تا وسایل بزرگتر را تغییر دهد ، زیرا چیزی در برابر آن وجود دارد ، مانند انجام یک پرس پا صندلی. با این حال ، هنگامی که سوار یک مجرد می شوید نمی توانید ایستاده باشید زیرا آنها در یک تپه چالش برانگیز بالا می روند.

 

http://docharkhehmag.ir/

https://thebicycleescape.com/resources/types-of-bikes/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بهداد بهداد