سفر با دوچرخه را چگونه شروع کنیم

سفر با دوچرخه یکی از رشته های محبوب دوچرخه سواری است که تعداد علاقه مندان آن روز به روز در حال افزایش است. از فواید مهم سفر با دوچرخه به پایین بودن هزینه های آن می توان اشاره کرد.

سفر با دوچرخه هزینه زیادی ندارد. در سفر با دوچرخه اگر برای خودتان آشپزی کنید، و فقط از دوچرخه برای حمل و نقل استفاده کنید و اقامتتان در چادر باشد، هزینه سفرتان کمتر از نصف هزینه کسی خواهد بود که در مسیر مشابه بصورت بکپکری (کوله بر پشت) سفر می کند.

و یا می توانید آتش به مالتان بزنید و روزتان را در کافه ها و رستوران ها سپری کنید و شب را در هتل های راحت بمانید. معمولا مردم چیزی بین این دو حالت را انتخاب می کنند که برایشان خوشایندتر است.

 

سفر با دوچرخه


ویکیپدیا دانشنامه جانی که درباره دوچرخه و دوچرخه سواری مطلب های کار شده دارد.

en.wikipedia.org/wiki/Cycling

 

 


روش صحیح دوچرخه سواری

شاید فکر آن هم نکنید که دوچرخه سواری  صحیح و اصولی تا چه اندازه  می تواند وابسته به داشتن دانش و مبانی اولیه باشد. چه تصمیم داشته باشید از دوچرخه به عنوان یک وسیله برای جابجایی در شهر و چه برای ورزش و یا برای طبیعت گردی یا مسافرت و یا هر فعالیت جدی دیگری استفاده کنید نیارمند داشتن دانش و رعایت مبانی اولیه دوچرخه سواری هستید. در مجله دوچرخه و طبیعت 100 ها آموزش برای دوچرخه سواری اصولی آماده شده است و برای مطالعه سریع و آشنایی کلی در یک آموزش 7 مورد مهم برای نحوه صحیح دوچرخه سواری  و رکاب زدن اصولی  آماده شده است چرا که داشتن دانش  و رعایت  این موارد نیاز اولیه برای دوچرخه سواری اصولی است  زیرا کمک می کند از آسیب ها احتمالی جلو گیری شود و شما بتوانید بصورت صحیح به دوچرخه سواری بپردازید.

آموزش دوچرخه سواری اصولی


مجموعه ای از آموزش های مفید دوچرخه سواری را در اینجا بخوانید.

سایت تخصصی دوچرخه سواری

 


برای شروع دوچرخه باید آموزش های مورد نیاز را کسب کرد 

وب سایت ها دوچرخه سواری


 

وب سایت 24 برای خرید دوچرخه و لوازم جانبی

www.bike24.com/Cycling.html


جدید ترین اخبار دوچرخه سواری دنیا را در اینجا بخوانید

www.cyclingweekly.com