سواری می تواند راهی عالی برای بدست آوردن کمی کیفیت به تنهایی باشد ، اما همچنین گذراندن مدتی با نزدیکترین و عزیزترین حالت درخشان است.

ما نگاهی می اندازیم به بهترین روش ها برای سوار شدن کودکان به دو چرخ و سوار شدن با خیال راحت و ایمن ، از مسافران غیر رکاب زدن گرفته تا سواران مستقل.

 

چگونه با بچه های خود دوچرخه سواری کنید
مرحله 1: شریک زندگی خود را نیز سوار دوچرخه کنید

 

هرچند دوچرخه سواری خانوادگی فقط معرفی فرزندان شما به دو چرخ نیست. غالباً زمانی است که یک شریک غیر دوچرخه سواری نیز دوباره شروع به سوارکاری می کند.

اولین موارد اول: اطمینان حاصل کنید که هر دو از دوچرخه های معقول و منطقی برخوردار هستند. اگر یکی از شما دوچرخه سواری باتجربه است ، می توانید به شریک زندگی خود کمک کنید دوچرخه ای با کیفیتی که برای خود در نظر گرفته اید بخرد ، حتی اگر با دوچرخه ای که انتخاب می کنید متفاوت باشد.

همچنین لازم است اطمینان حاصل کنید که هر دو مهارت اساسی در نگهداری دوچرخه دارید. این کار باعث می شود که همه دوچرخه های خانه شیرین کار کنند و اطمینان حاصل کنید که موارد تعجب آور مانند سوراخ سوراخ در وسط وجود دارد ، همه برای مقابله با آن مجهز هستند.

به دوچرخه سوار جدید اجازه دهید سرعت و مسافت پیموده شده را تعیین کند و همچنین می توانید با قرار دادن تریلر دوچرخه ، صندلی کودک یا چمدان به دوچرخه دوچرخه سوار باتجربه یا قوی تر برای قسمت عمده ای از مسابقات ، زمین بازی را مساوی کنید.

همچنین لازم است از جاده های شلوغ اجتناب کنید ، جاده هایی که می توانند برای دوچرخه سواران ترسناک باشند و هنگام مکالمه مناسب مکالمه نیستند. مسیری آرام و دلپذیر را انتخاب کنید که برای همه سرگرم کننده باشد.

اگر در انگلستان زندگی می کنید ، Sustrans دارای یک پایگاه داده از مسیرهای دوچرخه سواری است که بسیاری از آنها کاملاً از جاده ها دور هستند.

مسافت پیموده شده را مخصوصاً در چند سفر اول پایین نگه دارید و میان وعده ها و نوشیدنی های زیادی مصرف کنید.

کودکان کوچکتر به سرگرمی زیادی احتیاج ندارند ، اما آنها می خواهند پاهای خود را دراز کنند ، بنابراین برای جایی با کمی چمن یا یک منطقه بازی هدف بگیرید.

 

 

مرحله 2: کیت مناسب را تهیه کنید
داشتن کیت مناسب باعث می شود که کل تجربه برای همه امن تر ، راحت تر و در نتیجه سرگرم کننده باشد.

شما به برخی از تجهیزات تخصصی مانند صندلی دوچرخه یا سیم بکسل نیاز خواهید داشت ، اما نیازی نیست که چمدان های زیادی را برای لباس مخصوص دوچرخه مخصوص کودکان تهیه کنید - البته مگر اینکه بخواهید!

نحوه خرید کلاه ایمنی کودک

 

کلاه ایمنی مانند کفش است - مهمترین معیار برای کلاه ایمنی مناسب بودن است ، بنابراین به جای اینکه به دنبال یک مدل خاص بگردید ، از فروشگاه دوچرخه محلی خود بازدید کنید و یکی را که کاملاً سر کودک شما قرار بگیرد انتخاب کنید.

در انگلستان باید استاندارد EN 1080 استاندارد اروپا تأیید شود که ایمنی کلاه ایمنی برای کودکان را پوشش می دهد. در ایالات متحده باید با کمیسیون ایمنی کالاهای مصرفی ایالات متحده مطابقت داشته باشد. در حالی که در استرالیا هستید ، کلاه ایمنی باید با استاندارد اجباری خود متناسب باشد.

تهویه خیلی مهم نیست ، زیرا مسافران گرمای زیادی تولید نمی کنند.

اطمینان حاصل کنید که به درستی پوشیده شده و از پیشانی محافظت شده است. با کشیدن انگشت به پشت بند چانه ، هنگام بستن آن ، از بندهای خیلی محکم یا کشیدن گردن کودک خود با قلاب خودداری کنید.

بهترین کلاه ایمنی مخصوص دوچرخه بچه ها: راهنمای خریدار
لباس دوچرخه سواری تابستانی برای بچه ها
با استفاده آزادانه از ضد آفتاب و / یا انتخاب لباس سبک با پوشش بازو و پا ، از آفتاب سوختگی خودداری کنید.

پشت گردن برای کودکانی که روی صندلی های کودک افتاده اند بسیار آسیب پذیر است. کودک خود را با یک لایه اضافی لباس بپوشید زیرا به اندازه شما گرم نمی شود.

لباس زمستانی
کودکان حتی در تریلرها هنگام دوچرخه سواری در زمستان می توانند بسیار سرد شوند و می شوند. آنها را خیلی خوب بسته بندی کنید.

سالوپت های سبک اسکی شلوارهای فوق العاده خوبی ایجاد می کنند و یک بالک زیر کلاه ایمنی (برخی از بالشتک ها را بردارید) از سرد شدن دردناک گوش جلوگیری می کند.

چکمه های ولینگتون حتی در تریلرهایی که ممکن است آب را در جای پا جمع کنند نیز مفید است.

پایه کیک
به سختی می توانید کودک را به داخل صندلی کودک یا تریلر بیاندازید یا از آن خارج شوید ، بنابراین یک پایه محکم پا مانند پایه دوقلوی پلتسر می تواند کمک کند. اما هرگز کودک را حتی در جایگاه مخصوص پا در صندلی کودک بدون مراقبت رها نکنید.
منبع:
https://www.bikeradar.com/