اسلوونیایی در سال 2019 یک فصل موفقیت آمیز داشته است و در مسابقات سه مرحله ای هفته ای پیروز شده و برای پیراهن صورتی در ژیرو دی ایتالیا در ماه مه به رقابت پرداخت.

روگلیچ بعد از عقب رفتن در تور بزرگ ایتالیا و تسویه حساب برای بازی های برتر ، اواخر این ماه اولین حضور خود در Vuelta را انجام می دهد ، زیرا تیم وی مسابقه را در برنامه خود در وب سایت خود قرار داده است.

>>> Thibaut Pinot پس از خروج دلچسب از تور تور فرانسه ، دوباره به دوچرخه سوار شد

جامبو ویمسا 29 ساله استعدادهای خود را در فصول اخیر پرورش داده و از یک بازی سه گانه زمانی به یک مدعی بزرگ گراند تور تبدیل شده است.

دستیابی به موفقیت روگلی فصل گذشته هنگامی که او در تور دو فرانسه چهارم شد و در مرحله نهایی کوهستان به لارونز رسید ، آغاز شد.

او سال 2019 را با ضربات سخت باز کرد و اولین مسابقه سال خود را در تور امارات برنده شد.

Roglič با رفتن به سمت ژیرو ، هر سه مسابقه ابتدایی خود را آغاز کرده بود ، از جمله Tirreno-Adriatico و Tour de Romandie ، و او را به عنوان محبوب ترین رده برای بدست آوردن جادوی روزا بدست آورد.

پس از نمایش های مسلط در دو هفته اول ، روگلیچ به نظر می رسید که صدرنشین مسابقه را به عهده بگیرد اما در مراحل کوه محوری در سوم پایانی مسابقه شروع به ناامیدی کرد.

او توانست در مرحله 21 مرحله آزمایشی ، موقعیت خود را جبران کند و از میکل لاندا (Movistar) غصب کرد تا در ورونا سوم شد.

به نظر می رسد جامبو-وسما تیمی با شکوه گرند تور باشد که بعد از آن استیون کرویزسویجک در مرحله سوم تور 2019 فرانسه تور فرانسه به پایان رسید.

>>> نه برادر ییتس سوار Vuelta a España خواهد شد زیرا میچلتون-اسکات اعلام کرد

با خطرناک ترین مدعیان گرند تور که از Vuelta گم شده اند ، از جمله برندگان تور کریس فروم ، گرینت توماس و اگان برنال (تیم اینئوس) ، وولا می تواند لحظه ای باشد که تیم هلندی جامبو یک برد سخت کسب کند.

Roglič و Kruijswijk هردو برای سوار شدن به تور اسپانیا به همراه کیوی جورج بنت ، که در 10 مسابقه برتر در گراند تور قرار دارد به نام او قرار دارند.

 

https://www.cyclingweekly.com