به محض اینکه شروع به دوچرخه شدن میکنید، تعجب می کنید که به چه سرعتی می روید. یک کامپیوتر دوچرخه ساده به شما امکان می دهد حداکثر سرعت، سرعت فعلی و متوسط ​​خود را برای هر سواری ببینید. هنگامی که این اطلاعات را دریافت می کنید سوالات شروع به رول می کنند - چگونه می توانم با سایر سواران مقایسه کنم؟ چقدر سریع می توانم بروم؟ نگه داشتن چشم به طور متوسط ​​شما یک شاخص خوب برای تناسب اندام و توسعه است.


>>> سوار شدن و مسابقه هوشمندانه: بهبود مهارت ها برای حفظ امنیت در دسته


ما چند روش را ارائه می دهیم که می توانید بلافاصله سریعتر بروید و چند نفر که نیاز به تمرین و صبر کمی دارند. سرعت شروع هر کدام از شما، به دنبال این نکات برای افزایش متوسط ​​خود هستید.


ابتدا - سرعت دوچرخه سواری جاده ای به طور متوسط ​​در حال حرکت است؟

این یک سوال واقعا سخت برای پاسخ است - بستگی دارد به جایی که شما زندگی می کنید (آیا آن تپه ای و بادامی است؟) و البته تناسب اندام پایه شما تاثیر منفی خواهد داشت. با این حال، این یک سوال بسیاری از مبتدیان می پرسند.


برای پاسخگویی به کنجکاوی شما، پاسخ این است که با توجه به اطلاعات Strava، میانگین دوچرخه سواران بریتانیایی سوار بر سرعت متوسط ​​25.61kmh (15.9mph)، در حالی که میانگین زنان بریتانیا 19.84kmh (12.32mph) است.


در مقایسه با سایر نقاط جهان، دوچرخه سواران بریتانیا بسیار خوب عمل می کنند. سریع ترین سواران در هلند با مردان متوسط ​​26.92kmh (16.72mph) و زنان 21.36 کیلومتر / ساعت (13.27mph) است.


اعداد برای کمک به شما در مقایسه با شما ...


کشور میانگین سرعت مرد کشور میانگین سرعت زن

هلند 26.92 کیلومتر / ساعت هلند 21.36 کیلومتر / ساعت است

انگلیس 25.61 کیلومتر / ساعت فرانسه 20.74 کیلومتر / ساعت است

فرانسه 24.36 کیلومتر / ساعت آمریکا 20.51 کیلومتر / ساعت

ایالات متحده آمریکا 24.35 کیلومتر / ساعت آلمان 19.94 کیلومتر / ساعت

آلمان 23.28 کیلومتر / ساعت اسپانیا 19.86 کیلومتر / ساعت

اسپانیا 22.31 کیلومتر / ساعت بریتانیا 19.84 کیلومتر / ساعت است

آیا می خواهید میانگین خود را بهبود ببخشید؟ راهنمایی های ما ...


1 آرنج را خم کنید و تکان دهید

بزرگترین چیزی که باعث کاهش سرعت در هنگام چرخه می شود مقاومت بادی است. بسیاری از این راهنمایی ها در مورد راه های کاهش سطح فرونتال و کشیدن شما، به شما کمک می کنند تا به راحتی از طریق باد برید.


ساده ترین چیز این است که موقعیت بدنتان را در دوچرخه کمی کاهش دهید. به جای نشستن به طور مستقیم در زین و گرفتن بسیاری از باد، سعی کنید بدن خود را با خم شدن و لانه کردن آرنج خود، به بدن خود نزدیک کنید. شما بلافاصله احساس تفاوت می کنید.


2 گوش دادن به موسیقی

این یک حیله و تزویر است زیرا در اینجا در Cycling Weekly ما فکر می کنیم که شما باید تمام حواس خود را به چرخه ایمن و با استفاده از موسیقی کاهش می دهد توانایی شما برای شنیدن ترافیک در اطراف شما. با این حال، استانداردهای آموزش چرخه ملی واقعا توصیه کرده اند که آن را در گذشته مورد بررسی قرار دهید، به طوری که شما در مورد نیاز به بررسی بیش از شانه خود را در فواصل مکرر - چیزی است که کاهش می یابد زمانی که سواران فکر می کنند آنها می توانند اتومبیل را بشنود. همچنین چند مارک هدفون وجود دارد که وعده داده اند که صدای خارج را نیز بگذارند.


صرفه جویی در انرژی، پژوهش های زیادی انجام می شود که نشان می دهد گوش دادن به موسیقی سریع و پر سر و صدا باعث کاهش سطح تلاش های درک شده شما می شود. دکتر Costas Karageorghis، پژوهشگر روانشناسی ورزشی، می گوید این موضوع دلیل آن است که "موسیقی از علائم خستگی مانند ریه های سوزش، قلب ضرب و شل و اسید لاکتیک در عضلات جلوگیری می کند. این می تواند ما را به اندازه 10 درصد کاهش دهد. "


شما بدون حتی متوجه می شوید که سخت تر می شوید. با استفاده از موسیقی که دارای ضربات شبیه به یک دوره دوچرخه سواری مطلوب است، شما می توانید سریعتر به پدال کمک کنید، اگر بتوانید ریتم خود را با هم مقایسه کنید.


اگر زمانی که در جاده ها نمی خواهید به برق وصل شوید می توانید این کار را انجام دهید، زمانی که دوچرخه سواری در داخل خانه انجام می دهید و چندین جلسه آموزشی ساخت یافته را به دست آورید.


3 با دیگران سوار شوید


از طریق و خاموش بسیار سریع تر از سوار شدن بر روی خود است. عکس: دانیل گولد


شما ممکن است این تقلب را در نظر بگیرید اما سوار کردن با افراد دیگر سرعت متوسط ​​خود را به روش های مختلفی افزایش می دهد. اولا اگر شما آن را در چرخش به سوار شدن در جلو و به اشتراک گذاری کار برش از طریق باد شما سریع تر به عنوان یک گروه از خود به خود سفر می کنند. سوار شدن با دیگران همچنین شما را تشویق می کند تا سطح تلاش خود را بالا ببرید، تلاش کنید تا کسی کمی سریعتر از شما کمک کند تا میانگین خود را افزایش دهید نه فقط در این سوار، بلکه کمک می کند تا تناسب اندام خود را برای سوار شدن به آینده آماده کنید.


4 پمپ های خود را پمپ کنید

لاستیکهایی که به درستی پر شده اند سریعتر رول خواهند داد. قبل از هر سواری باید فشار تایر خود را چک کنید، زیرا تغییرات در درجه حرارت و کم شدن هوا در هوا می تواند به این معنی باشد که آنها بدون نرم شدن لنز نرم نرم می شوند. دیواره جانبی تایر خود را برای فشار توصیه شده بررسی کنید. سرمایه گذاری در یک پمپ مسیریاب به طوری که شما به راحتی می توانید فشار مورد نیاز خود را دریافت کنید، مینی پمپ بهتر است تنها برای موارد اضطراری در جاده نگهداری می شود.


5 ترمز کم

سریع تر با ترمز کردن کمتر

پیتر ساگان ثابت می کند که در سرعت های فوق العاده بالا، موقعیت مهم تر از قدرت است (اعتبار: Sunada)


این برای یک واضح است. سعی کنید ترمز کنید ترمز شما را تضعیف می کند و به شما فشار می آورد تا سریع تر به سرعت حرکت کنید. ترمز غیر ضروری، اتلاف انرژی و حرکت است. پس چگونه شما را بهبود می بخشد؟ ابتدا سعی کنید ترمز راحت را از بین ببرید. این اتفاق می افتد زمانی که شما در حال حرکت در جاده سریع و یا سرازیری است و شما شروع به کمی سریع تر از شما استفاده می شود.

https://www.cyclingweekly.com/