من به تازگی نتیجه گرفتم که من به مربیان توربو آلرژی دارم.


کشف ترسهای ناگوار من پس از چندین هفته پر از اشتیاق اتفاق افتاد که پس از یک آزمایش جدید FTP، من فقط نمیتوانستم مقادیر قدرت را تجربه کنم. من روی دیوار فیزیولوژیکی روبرو شدم و با فشار دادن "مکث"، خیلی به وحشت فکری مربی که جلسات را طراحی کرده بود، ادامه دادم.


قبل از پرتاب کردن در حوله و تنظیم شماره ها، تصمیم گرفتم جلسات مشابه را روی غلطک های قابل اعتماد خودم قرار دهم - و ناگهان همه این کار آسان شد. به آرامی، منظورم این بود که در انتهای اولین فاصله، 193 ضربه در دقیقه ضربه زدم، اما می توانستم مجموعه را بدون وارد شدن به وضعیت آشفتگی های احساسی و فیزیکی به پایان برسانم.


>>> مثالهای جلسه دوچرخه سواری داخل سالن


>>> دوچرخه سواری در محیط داخلی: گزینه های توضیح داده شده


در راستای صادق بودن، مربی توربو در مورد پنج سال پیش حدود 100 پوند هزینه می کند - نسخه های مدرن تر، احساس خستگی بیشتری می کنند، که علت اصلی بسیاری از مسائل من بود. همچنین هیچ یک از جلسات داخلی من در وسط زمستان نیازی به گذراندن بیش از 130 درصد از FTP نداشت، در حالی که غلطک ها ممکن است شروع به ارائه یک مشکل کنند.


صرفنظر از این، در جلسات متمرکز شده با تمرکز اما با سرعت، آنها ترجیح من هستند. اما جوانب مثبت و منفی چیست؟


غلطک



غلطک ها شامل سه طبل است که روتاتورهای دوم و سوم از طریق یک "کمربند" متصل می شوند. هنگامی که شما شروع به پدال می کنید، غلطک ها زیر شما حرکت می کنند.


یادگیری استفاده از غلطکها تمرین کمی را در بر میگیرد - اکثر مردم با قرار دادن خود در میان یک قاب درب، شروع به کار میکنند، که احتمال وقوع یک کراپپر را محدود میکند. در عین حال شما می توانید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و خودتان را با وظایفی مانند گرفتن یک بطری از قفس یا سوار کردن بدون دستتان آزمایش کنید.


راهنمای مبتدی برای سوار کردن غلتک ها


>>> بهترین غلطک برای دوچرخه سواری داخلی


به طور سنتی، غلتک ها بسیار ساده شده اند، شما می توانید یک مجموعه از حدود 150 پوند را انتخاب کنید، اما سطح مقاومت محدود است، به این معنی که تلاش بیش از 120/150 درصد از FTP می تواند برای حفظ سخت است. اکثر جفت غلطک ها هیچ ارتباطی با برنامه های آموزشی ندارند.


با این حال، غلطک ها در حال آمدن هستند - Elite Arion دیجیتال هوشمند غلتک (RRP £ 500) از Ant + و همچنین بلوتوث هوشمند و می تواند تا 1100 وات یا تکرار گرادیان از 20 درصد مقاومت در برابر.


طرفداران غلطک

بدون هیچ گونه نیاز به چرخ یا چرخش چرخ های عقب بدون نیاز به وارد شدن

را تشویق می کند تکنیک خوب پدال نگه داشتن به درستی باقی بماند

بدن کامل را به عنوان هسته نیاز دارد که مشغول به کار باشد

احساس صاف تر که می تواند جاده را دقیق تر تقلید کند

معمولا حمل و نقل ساده تر و سبک تر است (خوب برای گرم شدن یک مسابقه)

منفی غلطک

تمرین می کند، بنابراین مگر اینکه شما عادت دارید، ممکن است تمرکز تناسب اندام را برای چند جلسه محدود کنید

در تمام نسخه های گرانقیمت، مقاومت محدود است

نسخه های گران تر فقط با برنامه های Ant + و بلوتوث ارتباط برقرار می کنند

غلظت لازم است، بنابراین جلساتی که در آن تلاش فیزیکی تمام فرآیندهای روانی را ممنوع می کند امکان پذیر نخواهد بود

اکثر مردم نمیتوانند زین را بیرون بیاورند - به غیر از چرخشهای بالا -

توربو


Nikki Brammeier به توربو می رود


مربیان توربو بسیار بیشتر انتخاب می شوند.


در حال حاضر سه گزینه مجزا وجود دارد: یک مربی ساده که به سادگی به دوچرخه متصل می شود تا کاربر بتواند پدال را از آن دور کند، یک چرخ مربی هوشمند که همان کار را انجام می دهد اما مقاومت را مطابق با تمرین و قدرت اندازه گیری می کند و یک توربو هوشمند هوشمند جایی که چرخ عقب برداشته می شود و پایه محکمی ایجاد می کند.


یک توربو هوشمند با یک توربو هوشمند، یک راننده سنگین، احساس راحتی بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و اجازه می دهد تا با سرعت بالا تمام شود.


>>> بهترین مربیان توربو هوشمند


شما می توانید یک مربی توربو پایه را از حدود 100 پوند و یک مربی هوشمند از حدود 250 پوند بردارید. مربیان هوشمند، که می توانند بیش از 20 کیلوگرم وزن داشته باشند، از حدود 500 پوند شروع می کنند.


بدون در نظر گرفتن اینکه چه گزینه ای را انتخاب می کنید، مربیان توربو به سرمایه گذاری در زمان «یادگیری سوار شدن» نیاز ندارند، شما فقط وارد و پدال می شوید. شما می توانید تمام توجه خود را بر روی تلاش تمرکز کنید و احتمال صفر شدن وجود دارد. شما می توانید زین و با سرعت بالا، حتی بیشتر از یک مدل درایو مستقیم.


مربیان هوشمند به برنامه هایی مانند Zwift، The Sufferfest و Trainer Road برای تنظیم مقاومت در برابر تپه، فرود و یا تلاش در یک جلسه متصل می شوند - هر چند شما می توانید با غیر فعال کردن حالت ERG آن را خاموش کنید.


ما به جوانب مثبت و منفی هوشمندانه نسبت به توربوهای پایه نگاه کردیم، زیرا این چیزی است که اکثریت از آن استفاده می کنند ...


مربیان مربیان توربو هوشمند

داده های قدرت را در اختیار شما قرار می دهد، اگر شما یک متر قدرت جداگانه ندارید

همه با برنامه ها برای تنظیم مقاومت جفت می شوند

میتونه با تلاشهای زیاد و به همان اندازه سخت (و نه سخت تر) از جاده ها به سرعت برسد

همه تلاش می تواند به طور کامل به دوچرخه می رود

منفی از مربیان توربو هوشمند

نیاز کم به بدن یا هسته بالا برای کار کردن، مگر اینکه شما به طور آگاهانه آنها را درگیر کنید

نسخه های درایو غیر مستقیم می توانند کاملا "کشش" داشته باشند، نسخه های درایور مستقیم هنوز هم بسیار گران هستند

بنابراین - که بهترین است - توربو یا غلطک؟

غلطک قطعا از نبرد محبوبیت را از دست می دهند.