دوچرخه سواری در باران به ندرت است که سواران تفریحی به عنوان مورد علاقه خود لیست می کنند. اما بدون در نظر گرفتن اینکه آیا شما این کار را انجام می دهید زیرا باران به طور غیر منتظره ای شروع شده است ، زیرا در طول رفت و آمد باران باران می بارد و شما فقط باید به سر کار بروید ، یا به دلیل اینکه برنامه تمرینی می گوید این همان کاری بود که شما باید انجام دهید - همه ما خودمان را در سواری در حال رانندگی می بینیم. از برخی نقطه نظرات.

 

 

>>> بهتر از Castelli Gabba؟ کت های مسابقه آب و هوای مرطوب در آزمایش

 

یک ژاکت بارانی یا پوسته نازک تر نیز می تواند با لایه های صحیح زیر آن استفاده شود ، اگرچه در نهایت باران مداوم یا بسیار شدید باران می شود.

 

یاد بگیرید چگونه با شروع باران سوار شوید

 

2. چلپ چلوپ را با گل های نگهدار نگه دارید

 

گلدان ها هنگام دوچرخه سواری در باران کمک می کنند

گلدان ها هنگام دوچرخه سواری در باران کمک می کنند

 

آنها ممکن است عالی به نظر نرسند ، و ممکن است مورد انتقاد قرار گیرند ، اما ضروری هستند. گلدان های نگهدارنده تمام آبهای کثیف را در جاده های پاها ، پاهای پایینی و پشت خود حفظ می کنند (جایی که چرخ های محافظت نشده با رها کردن بی دقتی آب را اسپری می کنند)

 

>>> هفت نکته برای آماده شدن دوچرخه خود برای زمستان

 

حتی اگر باران را از دست ندهید ، جاده ها مرطوب باقی می مانند. آن آب (کثیف) پس از آن توسط چرخ ها برافروخته می شود و شما را خیس و سرد می کند. کف پوش اضافه شده به گارد جلوی محافظت حتی بیشتر می کند.

 

۳ از پوشاک و دستکش استفاده کنید

اندام های شما اولین قسمت های بدن شما هستند که به منظور حفظ دمای هسته قربانی می شوند و هنگامی که دست و پای شما خیس و سرد می شود ، به طور نامتناسب احساس ناراحتی خواهید کرد.

 

در حالی که دستکش کمی مناسب تر است ، وزن آن ها در طلا بسیار سنگین است.

 

دستکشهای دوچرخه سواری شما باید بدون آنکه ضخیم باشد از کنترل شما جلوگیری کند زیرا هنوز لازم است بتوانید ترمز و چرخ دنده را از طریق تمام مواد احساس کنید. با این حال ، بسیاری از مارک ها دستکش های نئوپرن تولید می کنند که باران را از بین می برد و به شما امکان می دهد مهارت و مهارت را حفظ کنید.

 

4- از چاشنی زنجیره ای استفاده کنید

 

 

دوچرخه سواری در باران باعث شده تا زنجیر دوچرخه شما بیشتر شود

دوچرخه سواری در باران به زنجیر دوچرخه شما خواهد رسید

 

بعد از یک بارندگی در باران باید بلافاصله خود را خشک کنید و خشک کنید. همین مسئله در مورد زنجیره شما نیز صدق می کند.

 

>>> چگونه دوچرخه خود را در هفت دقیقه تمیز کنید

 

آن را با چربی خشک کن بپوشانید (WD40 یا GT85 هر دو به طور گسترده ای در دسترس هستند) گرچه مواد معدنی مخصوص دوچرخه مانند Muc Off وجود دارد) سپس به سختی آن را با دستمال پاک کنید تا خشک شود. چند قطره روغن سپس آن را برای حرکت بعدی محافظت می کند. این کار را انجام دهید و می تواند طول عمر زنجیره را دو برابر کند.

 

ایده خوبی است که سایر قطعات متحرک فلزی را نیز اسپری کنید. مکانیزم های دنده جلو و عقب و تماس گیرنده ترمز. سعی کنید دنده را از هاب ها ، براکت پایین ، رینگ های چرخ و بلوک های ترمز دور نگه دارید. در حالت ایده آل ، کل دوچرخه شما پس از یک سواری مرطوب شسته می شود ، اما می دانیم که واقع بینانه نیست

لباسی بپوشید که خشک نگهتان دارد.

هرچه خیس تر شوید بیشتر هم سردتان میشود. یک ژاکت ضدآب و یک کلاه استفاده کنید. جوراب های پشمی هم گزینه های خوبی هستند. از دستکش های ضدآب استفاده کنید و روی کفشتان را بپوشانید.

عینک مناسب بزنید.

در نور کم عینک های زرد برای محافظت از چشم مناسبند. وقتی در باران میرانید عینک آفتابی عادی باعث میشود خیابان را خوب نبینید.

اگر بازهم مشکل دیدن داشتید، میتوانید از کلاه لبه داری استفاده کنید که باعث شود باران به عینکتان نخورد.

Untitled-3 حواستان به گودال ها و رنگین کمان روی جاده ها باشد.

سطح جاده بعداز شروع باران خیلی لیز و خطرناک است. ممکن است بنزین های روی سطح جاده کاملا پخش شوند و کاملا جاده را لیز کنند. پس حواستان به قطعه هایی از جاده که شبیه رنگین کمان شده است باشید. همچنین به گودال ها.

حواستان به ترمز هم باشد.

ترمزی که در طول فصل گرما به خوبی عمل میکند در ماه های بارانی سریع خراب میشود. همیشه قبل از حرکت آنرا چک کنید.

حواستان به پیچ ها باشد.

عبور ازپیچ در باران خیلی خطرناک است. هرچقدر که میتوانید وزن بدنتان را روی رکاب بیرونی بیندازید. با سرعتی بپیچید که مناسب باشد.

اتصال گلگیر

گلگیر وصل کردن به دوچرخه اصلا احمقانه نیست. بر روی هردو چرختان نصب کنید. مخصوصا به درد هوای بارانی میخورد.

گلگیرهای بیشتر را یادتان نرود!

وقتی دیدید که چقدر راندن با گلگیر بهتان کمک میکند، احتمالا میخواهید که پشت چرخ هایتان را هم حفاظت کنید. با کمی ابتکار میتوانید با بریدن بطری های قدیمی به نوارهای گرد، اینکار را انجام دهید.

 

https://www.cyclingweekly.com

http://cycling.blog.ir/1398/05/10/%D8%AF%D9%88%DA%86%D8%B1%D8%AE%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86